Een sterke organisatie creëer je niet zomaar. Daar is mentale veerkracht voor nodig. Veerkracht die nodig is om in te spelen op alle veranderingen. KJ Support traint en coacht klantcontact medewerkers op die mentale veerkracht. Ontdek zelf de training 60 Seconds to Impress.
60 Seconds to Impress
Een goed telefoongesprek voeren is een vak. Elke call geconcentreerd uitvoeren en steeds opnieuw de uitdaging aangaan om ieder telefoongesprek succesvol te laten verlopen is topsport. Hoe zorg je ervoor, als professional, dat bellen leuk is en blijft? Ook als aan de andere kant van de lijn de stemming niet zo positief is. Met onze training 60 Seconds to Impress trainen we de mentale veerkracht van medewerkers met intensief klantcontact. Zowel in een B-to-B als in een B-to-C omgeving. Hierdoor leren uw medewerkers in ieder gesprek de negatieve spanning om te zetten in positieve energie. Hoe? Door altijd – ongeacht het verloop van het gesprek- positief op de klantrelatie te blijven. We hanteren een onconventionele aanpak die leidt tot meer betrokkenheid bij de eigen medewerkers en daardoor bij de klanten.
De training 60 Seconds to Impress is ideaal voor in- en outbound salesgesprekken, sales en after-sales gesprekken en inbound klachtafhandeling. Na een korte awareness-sessie van 1,5 uur trainen we direct daarna de medewerkers on-the-job. Ze worden begeleid door de eigen teamleiders en onze trainer One Minute Coaching. Binnen een aantal uur merk je als leidinggevende van het Contact Center verschil in beleving en betrokkenheid en zie je de resultaten verbeteren.
Helder en klantgericht communiceren
De manier waarop je als organisatie communiceert bepaalt in belangrijke mate hoe (potentiële) klanten je ervaren en of ze klant bij je worden en/of blijven. Door de communicatie met je klanten geef je je visitekaartje af. Cruciaal dus om hier een duidelijke visie op te ontwikkelen; Wat wil je uitstralen? Waar sta je voor? Welk gevoel moet een klant overhouden aan het contact met jouw organisatie?
Wij helpen je bij het definiëren van deze uitgangspunten en de visie op klantcontact. Vervolgens vertalen we dit naar een praktische workshop voor iedereen binnen de organisatie die klantcontact heeft. Met heldere kaders en richtlijnen en handige tips geven we handvatten om op een authentieke manier helder en klantgericht te communiceren. We zorgen ervoor dat er uniformiteit in de communicatie ontstaat zonder dat deze onpersoonlijk wordt zodat de klant bij elk contact dezelfde beleving heeft.